Ruilen & retourneren

Ruilen & retourneren

Hoe retourneer ik een deel van mijn bestelling of mijn gehele order?

  • Indien je een item van je bestelling of je gehele bestelling wilt retourneren stuur je een mailtje naar amendolacontacts@gmail.com met daarin: je gegevens, ordernummer (het nummer na de # rechtsboven op je pakbon), items welke je wilt retourneren en reden. Aanmelding per mail is voldoende, hier volgt geen persoonlijke bevestiging op.
  • Vervolgens stuur je het item of (deel van de) order binnen 14 dagen na ontvangst in originele verpakking met pakbon retour aan:

BARBERLUX

WEG NAAR AS 243 GENK

BELGIUM

  • Na ontvangst van je retour checken wij of het item(s) voldoet aan alle voorwaarden en zullen wij indien dit het geval is overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Op het moment van ontvangst van je retour zorgen wij dat je binnen 14 dagen een creditnota ontvangt en het bedrag is teruggestort naar je rekening. 
  • Ons warehouse verzorgt de verwerking van onze retouren, zij boeken deze terug in ons systeem en sturen je een mailtje dat je retour binnen is en deze binnen enkele dagen wordt gecrediteerd. Na dit mailtje kun je de terugbetaling in iedergeval binnen 7 dagen verwachten.

Voorwaarden retourneren

  • Item(s) dienen binnen 14 dagen na ontvangst bij ons retour zijn binnengekomen*
  • Item(s) dienen in originele staat en/of verpakking (incl tags) te worden geretourneerd

Items die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kunnen helaas niet retour worden genomen, er vind dan geen terugbetaling plaats. Indien het item gebruikt is sturen we het item terug naar de klant of wordt er geen geld uitgekeerd maar een tegoedcode. Alle items worden voor verzending dubbelgecheckt door ons warehouse, zowel bij het inpakken als na een retourzending.

Ruilen
Wil je een item ruilen? Dit is helaas per 20 oktober 2020 niet meer mogelijk door de nieuwe indeling van ons retourproces. Alle retouren worden via ons warehouse nu verwerkt. Dit garandeert gelukkig een snellere verwerking maar zorgt er voor dat ruilen niet meer mogelijk is.

Foutieve levering
Indien je een item ontvangt wat niet juist is, niet besteld is vragen wij je een mail te sturen naar amendolacontacts@gmail.com met daarin alle informatie en graag een foto van het item dat je in plaats van jouw bestelde item hebt ontvangen. Wij lossen het zo snel mogelijk op en zorgen dat indien voorradig het item zo snel mogelijk wordt nageleverd.

Is het item wat je hebt ontvangen wel het item wat je hebt besteld maar is deze beschadigd of ontbreekt er iets? Stuur ook dan aub een foto van het item, je gegevens en het probleem naar AMENDOLACONTACTS@GMAIL.COM

Garantievoorwaarden en garantietermijn
BARBERLUX hanteert een garantietermijn van 14 dagen na ontvangst van het item.

    Retourkosten
    De kosten voor het retourneren van onze item(s) komt voor rekening van de klant. De kosten hiervoor zijn afhankelijk van de verzendwijze die je kiest. Let op: zendingen die zonder t&t worden teruggestuurd en kwijtraken in de post worden niet gecrediteerd. Bewaar dus altijd je verzendbewijsje met t&t totdat je retour is verwerkt. Zonder verzendbewijsje hebben wij geen geldig bewijs van verzending.